אחוזה 50-52
שנה: 2020
מיתוג פרויקט המגורים החדש “אחוזה 50-52” ברעננה.
מיתוג הכולל בניית אסטרטגיה שיווקית לפרויקט, בחירת שם לפרויקט ויצירת שפה פרסומית ונראות ויזואלית, לצד קריאייטיב אדיר, פיצוח תוכן וחידוד מסרים שיווקיים.
עירבבנו עבורו : כחלק מהליך המיתוג עוצב לוגו יוקרתי ומעודן לפרויקט בעל סמליל של הדמית הפרויקט שאיירנו ביד, אשר הושבח באמצעות פויל דיגיטלי מוזהב על גבי צבע כחול נייבי ייחודי, אשר בא לידי ביטוי בכל התוצרים הגרפיים המלווים את שיווק הפרויקט.
ההשראה : ההשראה לעיצוב הלוגו צמחה בעיקר מהרצון להדגיש את היוקרה שבפרויקט ואת קהל היעד שהוגדר לפרויקט, תושבי חוץ בעיקר, ולצד אלו הדגשת מיקומו האסטרטגי של הפרויקט בפינת רחוב אחוזה שוקק החיים על פינת רחוב אחד העם השקט והשליו.



